Een introductie

Asta Advocaten is een ambitieus advocatenkantoor met een eigen stijl. Wij werken gedreven en streven daarbij naar een hoge kwaliteit. Maar nadrukkelijk is ook ruimte voor een leven, waaronder bestuurlijke en maatschappelijke functies, naast het werk. De omgang is informeel en persoonlijk. De cliënten van mr. Aalsma en mr. Jense zijn divers: ZZP'ers, het midden- en kleinbedrijf, instellingen, bouw- en civiele bedrijven, vastgoedontwikkelaars en woningbouwverenigingen.

Mr. Aalsma en mr. Jense zijn betrokken bij hun cliënten en doen er alles aan om hen de best mogelijke juridische kennis, expertise en overige diensten te leveren en het beste resultaat voor hen te bereiken. Hun werkwijze is er op ingesteld om in een vroeg stadium bij de cliënt betrokken te worden waarbij voorkomen o.i. beter is dan - achteraf - "genezen".

De specialismen zijn Arbeidsrecht, Bestuursrecht, Bouwrecht, Contractrecht, Erfrecht, Familierecht (echtscheiding, alimentatie en boedel-verdelingskwesties), Huurrechten, Incasso, Jeugdrecht, Strafrecht.

Bij alle opdracht aan Asta Advocaten zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Asta Advocaten B.V. heeft geen Stichting beheer Derdengelden zodat er geen derdengelden kunnen worden ontvangen.

Regio Zaanstreek Waterland (Beemster, Oostzaan, Purmerend, Edam-Volendam, Waterland, Wormerland, Landsmeer, Zaanstad; Zaandam, Westzaan, Wormerveer, Krommenie, Assendelft, Koog aan de Zaan, Zaandijk en Zeevang) Jisp, Uitgeest.

Klachten- en geschillenregeling bij Asta-Advocaten

Asta Advocaten tracht u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Deze klachten- en geschillenregeling geeft uitleg wat u dan kunt doen.

Onze interne klachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent over enig aspect van onze dienstverlening of over de declaratie verzoekt Advocatenkantoor Asta Advocaten u uw bezwaren eerst voor te leggen aan de betrokken advocaat of aan haar collega. Deze zal in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden op basis van de klachtenregeling, die is te downloaden. Mocht dat overleg onverhoopt niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur. Dat kan pas nadat u uw klacht eerst aan ons kantoor heeft voorgelegd. Deze weg staat ook voor u open wanneer ons kantoor niet binnen vier weken na het indienen van uw klacht schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd.

Wat zoek je?

Zoeken

Contact

Praesent vitae adipiscing nunc

Aandachtsgebied

Rechtsgebied